اس ام اس خنده دار1


اوووووووووووووووووو شما چقدر پولدار هستين عطر با اسانس بنزين زدي?!

***

مرد به سرعت به خانه امد و فرياد زد عزيزم ساکتو ببند .من همين الان 10 ميليون دلار برنده شدم . زن : ساکها رو براي ساحل ببندم يا کوه . مرد : مهم نيست فقط ساکتو ببندو از جلو چشام دور شو!

تست ادبيات:در جمله( آرش بي تو سردمه)نقش آرش چيست؟(1)فعل (2)پتو (3) شوفاژ (4)بخار

***

براي شادي روح بانو هن 10 بار بگو لعنت بر بانو چوهي، اين پيام رو براي 10 نفر بفرست، حتما امشب يانگوم مياد به خوابت …

***

آنکـــــــه دائم هوس سوختن مـــــا می کرد****** کـــــــاش بنزين مرا نيـــــز مهيــــــــــا می کرد! پمپ بنزين و صف و کارت و منِ پيت به دست***** کــــــاش می آمد و از دور تماشا می کرد …

جوک و اس ام اس
يک بار بهت گفتم دوستت دارم..

.

.

.

.

.

.

.

.

…. هزار بار گفتم خدايا غلط کردم !!

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
سر شمار : ببخشيد خانوم شما چند نفريد؟
زن : منو اين كره خر و اون توله سگ و اون موش مرده و اون غول بيابوني!!!
سرشمار : ببخشيد خونه تون باغ وحشه؟
زن : آره، منم خرم كه با باباي گوريل اينا زندگي ميكنم!!!
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
وقتي 1 گربه براي خور خور کردن.
1 سگ براي بيرون موندن.
1 طوطي براي الکي حرف زدن و 1 راسو براي چ***سيدن داشته باشي ديگه احتياجي به شوهر نداري !!!
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
هميشه دوست داشتم ابر باشم.چون ابر انقدر شهامت داره که هر وقت دلش ميگيره جلوي همه گريه کنه

پاسخی بگذارید

